Forum www.cskozienice.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
AWP - uciekać czy walczyć

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.cskozienice.fora.pl Strona Główna -> Poradnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
DucH :*


Klanowicz
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 20:56, 28 Mar 2010    Temat postu: AWP - uciekać czy walczyć

część, to mój pierwszy art więc jakbym coś źle pisał to komentujcie.


a teraz na temat:
AwP jak wszyscy wiedzą to najsilniejsza i chyba najtrudniejsza w posługiwaniu sie broń. Jeden strzał w cokolwiek oprócz nóg kończy się śmiercią (trafienie w nogę zabiera ok 83hp). jak więc wygrać z nią?

SYTUACJE OGÓLNE (ale też z doświadczenia)

#1
czesto jest tak że koleś siedzi za skrzynką ma włączoną lunete i patrzy na jedno wyjście. Jeśli odda strzał i nie trafi to trzeba się szybko schować i rzucić mu w pole widzenia flasha. on schowa się od razu za jakąś skrzynkę i go nie zastrzelimy. dlatego gdy tylko go oslepimy to bierzemy nóż i biegniemy do niego szybko.

SPOSÓB #1 jak mamy HE to rzucamy tam gdzie siedzi (podczas oślepienia jest też ogłuszony i nawet nie wie że obrywa) dobiegamy i :killer:

SPOSÓB #2 jak nie mamy HE a np mamy smoke'a to rzucamy tam gdzie siedzi (nie przed niego!). efekt jest taki że gdy mu się kończy efekt flashu i dalej nic nie widzi bo ma dookoła dym to na 99% koleś wybiegnie z kryjówki panikując. wtedy sam nam wpada pod celownik wtedy :killer:

#2
nie posiadamy granatów a z braku gotówki nosimy coś typu mp5. w porównaniem w pełni wyposażonym snajperem w kevlarze z pistoletem magnum i z awp nie mamy na odległosć żadnych szans.

SPOSÓB #1 jeśli snajper ma AWP to bardzo skutecznym sposobem jest bieg zygzakiem w stronę snajpera strzelając z broni drugorzędnej (pistoletu) do snajpera. efekt jest taki że jeśli fartem choćby jeden nabój trafił w niego to trochę go to może przestraszyć a poza tym gdy dobiegamy do kolesia to mamy pełny magazynek do mp5 ;D ale też nie podłaźcie zbyt blisko bo jak wyciągnie magnum to zawsze ma jeszcze szanse cię zabić. tak więc dobiegając do niego na taką odległośc by wyciągnął pistolet my wyciągamy karabin i :killer:

SPOSÓB #2 jeśli snajper jest ostatnim przeciwnikiem na mapie to dobrym sposobem (znając jego pozycję) jest obejście go przez "całą mapę" czyli totalnie dookoła. zachodzimy z boku i :killer: . uwaga! pamiętaj że w końcowej fazie obejścia podchodzimy do kolesia idąc a nie biegnąc. on nas nie słyszy wieć nawet jak nas zobaczy to zyskujemy 2 sekundy (mało? zobaczycie że się przydadzą) bo snajper musi wyjąc pistolet.
kończymy :killer:

SPOSÓB #3 jeśli jet was kilku i macie mikrofony by się szybko komunikować to jak stanie snajper na drodze to wyrzucić mu flasha i:
a) dzielicie sie na dwie grupy z czego jedna ostrzeliwuje snajpera tak by nie mógł się wychylić (strzelajcie w jego osłonę tak by przy okazji zabrać mu kilka hp) a druga grupa biegnie najlepiej łukiem poza jego (snajpera) polem widzenia
podchodzą i :killer:
b)możecie wszyscy wziąć go szturmem ale to się czesto kończy że na pięciu szturmujących ginie zwykle dwóch tak więc nie polecam
c) rzucacie flasha i wszyscy nawalają w jego osłonę. jak dobrze skupicie siłe ognia to zabijecie go przez tą osłonę.

#3 zawsze możesz rzucić flasha żeby zmylić a potem biec w innym kierunku zapominając o nim ale nie zdziw się jak będziesz biegł i ktoś cię w plecy :killer: .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.cskozienice.fora.pl Strona Główna -> Poradnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin